Ο Δήμος Νέας Σμύρνης και σ’ αυτή τη νέα καραντίνα στέκεται δίπλα στους πολίτες για να μην νιώσει κανένας μόνος του και αβοήθητος.
Γι’ αυτό το λόγο από την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα εξυπηρετεί στο σπίτι όλους τους συμπολίτες μας που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν κατά τη διάρκεια της καραντίνας (με την διαδικασία που ορίζεται από τον ΕΟΔΥ) καθώς και όσους αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις βασικές τους ανάγκες και δεν διαθέτουν στο περιβάλλον τους οικεία πρόσωπα για παροχή βοήθειας.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 ως τις 15.00 στην τηλεφωνική γραμμή 2132025882. Μπορούν επίσης να αποστέλλουν email στο kpns@neasmyrni.gr.
Oι υπάλληλοι της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου μας θα καταγράφουν και θα αξιολογούν/ιεραρχούν τις ανάγκες των πολιτών και κατόπιν:
1. Θα διεκπεραιώνουν την αγορά και διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης.
2. Θα εξυπηρετούν για θέματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
3. Θα παρέχουν ψυχοκοινωνική υποστήριξη.
4. Θα διεκπεραιώνουν τα αιτήματά τους για την παραλαβή αιτήσεων και την παράδοση πάσης φύσεως πιστοποιητικών που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ.
5. Θα διεκπεραιώνουν κάθε άλλη εργασία συναφή με τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αποτροπή διάδοσης του Covid-19.
Όπως και στην προηγούμενη καραντίνα έτσι και τώρα ο Δήμος Νέας Σμύρνης και η Κοινωνική Υπηρεσία βρίσκονται δίπλα στο δημότη σε μια προσπάθεια να μην μείνει στιγμή μόνος του και αβοήθητος.
Κανένας μόνος του και σ’ αυτή την καραντίνα. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!